MY STORY LIFE
Home Me Linkies
Assalamualaikum . Pertama kali aku nak ucap selamat bercuti . Cuti dah habis seminggu baru rasa nak tulis kt blog niy . Teruk perangai aku . Biasa lah syok sngt cuti . Blog yg dah lama tak update niy tak heran pulak . Hehe . Btw selamat bercuti u alls . Tapi kan cuti masih ada empat hri bagi yg duk ganu, klantan, kedah myb ? Tapi rasa sedih sbb hajat nak pegi cuti kt johor tak jadi :( . Harap2 cuti akan datang jadi lah kot . Amin , amin , amin . Kih3 . Nasib lah cuti niy cikgu tak bagi kerja sekolah . Kalau tak makin malas lah aku nak sentuh buku . Cuti niy aku berani mengaku yang aku belum sentuh lgi buku sekolah . Kalau novel tu hari2 lah aku sentuh . Haha , ada aku kisah ? layang novel feeling skit . Cehhh , kalau tak lulus exam baru nyesal . Ini lah manusia . Haha . Btw berdebar nak tau result yg exam bru2 niy . Harap tak teruk sngt result aku . Jangan debar2 eh to my friend . Sekian saje . Malas nak tulis pnjang2 . Bubye ;)

Dashboard Follow

Little Disclaimer;



I'm Nur Hafizah . Age seventeen. follow me and i will follow u back ?? okeyyy .
blockquote

Archieve;



Thank u;
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : ME