MY STORY LIFE
Home Me Linkies
Raya lagi~
Hey pejam celik , pejam celik esok last puasa kalau di ikutkan dalam kalendar . bermakna hari khamis niy raya lah kan . aku tak tau lah rasa hepi nk raya ke rase sedih nak raya. kurang perasaan sikit. HAHA . Btw , aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin kt korang semua, takut tak sempat . :/ . Haaa, raya nanti yg kenal rumah aku jemput datang lah ye . terutama Fatin & Najihah ! awak dua orang wajib mari. haha , mari eh jgn dok mari. dah lama kite tk gelak2 mcm org gila. bila jumpe hbis bergegar lah bdak dua orang niy suka. dia lah pelangkap hidup aku. aku tak pernah sunyi pon bila bersama ua orang niy. Dan tidak lupa jgak dkt kwn2 kls 4Bestari. Tanpa korang semua sape lah saya niy kan . Jah nak mntk maaf bnyk2 kt korang selama perkenalan kita jah bnyk wt saloh . Tak mungkin tk dok wt saloh sikit. mesti ade gok hk kesok hati . Jgn nk tipu eh . Sape yg tak dpt mari kabo awal2 , lau dok kabo jah karate korang . haha , maaf jah kejam sikit sekarang . :p . OHHH oHHhh Raya LaGi , OHH oHHh RaYa laGi , Hati pon Riang . HAHA , dan sekali lagi saya nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin kpada semua kwn2 saya , tk kira kwn kt sekolah, kt rumah , kt pasebok, kt twitter, or kt wechat , sy mntk seribu keampunan dari hujung rmbut smpau hujung kaki :D

Dashboard Follow

Little Disclaimer;



I'm Nur Hafizah . Age seventeen. follow me and i will follow u back ?? okeyyy .
blockquote

Archieve;



Thank u;
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : ME